24 август 2011

Сентенции за кучето

"Няма по-добър психиатър в света от куче, което ближе лицето ти"
Ben Williams
"Голямото удоволствие да имаш куче е, че когато ти се правиш на глупак пред него, то не само, че няма да ти се скара, но ще направи и себе си на глупак"
Samuel Butler
"Кучетата са чудеса с лапи"
Susan Ariel Rainbow Kennedy
"Човекът е идеята на кучето, затова какъв трябва да е Господ"
Holbrook Jackson
"Кучето е единственото животно, което е виждало своя Бог"
***
"Кучетата живеят прекалено кратко. Това е техният единствен недостатък"
Agnes Sligh Turnbull
"Моето куче - сърце в краката ми"
Edith Wharton
"Мисля, че кучетата са най-невероятните създания; те дават безусловна любов. За мен те са модел за това какво означава да си жив"
Gilda Radner
"Говоря му, когато съм тъжен; и съм сигурен, че той ме разбира. Когато ме поглежда толкова грижливо, и нежно ближе ръцете ми; след това трие носа си в дрехите ми, но аз никога не му правя забележка. За Бога, мога да си купя нови дрехи, но такъв приятел никога"
W. Dayton Wedgefarth
"Ако е обучен добре, човекът може да бъде най-добрият приятел на кучето"
Corey Ford
"Ако мислиш, че кучетата не могат да броят, опитай да сложиш три кучешки бисквити в джоба си и после дай на Фидо само две от тях"
Phil Pastoret
"Моята цел в живота е да бъда толкова добър човек, колкото кучето ми мисли, че вече съм"
***
"Колкото повече опознавам хората, толкова повече харесвам кучетата"
Mme. de Staël
"Кучетата не са целия ни живот, но правят животът ни цялостен"
Roger Caras
"Кучето е джентълмен. Надявам се да отида в неговия Рай, не в човешкия"
Mark Twain
"Най-висшата любов е тази на майката; после на кучето; после на любимия"
Полска поговорка
"Кучетата са ни дали всичко от себе си. Ние сме центърът на тяхната Вселена. Ние сме фокусът на тяхната любов, вяра и доверие. Те ни служат в замяна на остатъци от храна. Без съмнение това е най-добрата сделка, която човекът е правил"
Roger Caras
"Кучето ми се тревожи за икономиката, защото храната му стана 99 цента за кутия. Това е почти 7 долара в кучешки пари"
Joe Weinstein
"Животът е като кучешки впряг. Ако не си водещото куче, сценарият никога не се променя."
Lewis Grizzard
"Няма вяра, която да не е била пречупена, освен вярата на истински вярното куче"
Konrad Lorenz
"Мислиш, че кучетата няма да отидат в Рая? Казвам ти, че те ще са там много преди някой от нас"
Robert Louis Stevenson
"Ако погледнеш куче и не изпиташ силно вълнение или привличане, сигурно си котка"
***
"Чудя се дали и другите кучета мислят, че пуделите са членове на странен религиозен култ"
Rita Rudner
Ако си куче и стопанинът ти ти предложи да носиш пуловер ... ти му предложи да носи опашка."
Fran Lebowitz
"Можете да кажете на едно куче какви ли не глуспости и то ще ви погледне с онзи поглед, който казва Господи, ти си ПРАВ! НИКОГА не бих се сетил за това!
Dave Barry
"Човекът е животно, което върти сделки; никое друго животно не го прави, едно куче не би сменило кокала си с друго."
Adam Smith
Ако кучето ви не харесва нещо най-вероятно и вие не трябва да го харесвате."
Unknown
"Старите кучета, както и старите обувки, са удобни. Може малко да са загубили форма или да са малко износени по ръбовете, но ви пасват идеално."
Bonnie Wilcox
"Който е казал, че щастието не се купува е забравил малките кученца."
Gene Hill
"По кучешки години вече съм мъртъв."
Unknown
"За да се наслаждавате истински на едно куче, не трябва просто да го обучите да бъде полу-човек. Важното е да сте склонни да приемете възможността да станете полу-куче."
Edward Hoagland
"Веднъж реших да не излизам с едно момче, защото той не беше въодушевен да се запознае с кучето ми. Изглеждаше така, сякаш не искаше да се запознае с майка ми."
Bonnie Schacter
"Кучетата са нашата връзка с рая. Те не познават злото или завистта, или недоволството. Да седнеш през един прекрасен следобед на склона с куче е като да се върнеш в Рая, където това да не правиш нищо не е отегчително това е мир и спокойствие."
MilanKundera
"По-добре да видя портрет на куче, което познавам, отколкото всички алегорични рисунки на света, които биха могли да ми покажат."
Samuel Johnson
"Когато вечер се чувствате уморен като куче, може би това е защото цял ден сте ръмжал."
Unknown
"Булдозите са очарователни с лице като на жабка, на която сте седнали."
Colette
"Те (кучетата) никога не говорят за себе си, но ви слушат когато вие говорите за себе си и с онова изражение, което говори, че разговорът им е интересен."
Jerome K. Jerome

1 коментар:

Анонимен каза...

Гледаш го - КУЧЕ, мърляво, проскубано, а в очите - ЧОВЕК! Гледаш го - ЧОВЕК, наконтен, облечен, а в душата - ПОМИЯР !